بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک

بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک

… دانلود …

بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک :

سال انتشار : 1395

نام کنفرانس یا همایش : چهارمين کنگره بين المللي عمران ، معماري و توسعه شهري

تعداد صفحات : 14

چکیده مقاله:

بسیاری از نقایص مهاربندهای همگرای متعارف نتیجه اختلاف بین ظرفیت فشاری و کششیی ایین مهاربندها و زوال درمقاومت این بادبندها تحت بارگذاری چرخه ای می باشد. از اینرو، تحقیقات بسیاری صرف بهسازی این مهاربندها جهترسیدن به یک رفتار الاستوپلاستیک ایده آل گردیده است. برای رسیدن به این هدف لازم بود تا با استفاده از مکانیزممناسبی از کمانش فشاری مهاربند جلوگیری شود و امکان تسلیم فشاری فراهم شود. بدین منظور از بادبندهایکمانش تاب استفاده شده می شود. در سال های اخیر استفاده از بادبندهای کمانش تاب عمومیت فراوانی یافته است. اینبادبندها شامل غلاف داخلی و یک غلاف خارجی می باشند. بدین ترتیب از کمانش هسته فولادی بادبند جلوگیری شده وبادبند در فشار و در کشش می تواند به حالت خمیری در آید، (باربری کششی و فشاری یکسان می گردد). بنابراین، قابلیتاستهلاک انرژی بالا بوده و تا حد زیادی باعث افزایش ایمنی سازه می گردد. در این مقاله، مدل سازی نمونه ها با نرم افزارعناصر محدود آباکوس انجام شده است. نرم افزار آباکوس قابلیت تحلیل المان محدود غیرخطی می یاشد که می تواندموادی مانند فولاد، بتن، کامپوزیت و … را شبیه سازی کند. در این پژوهش سعی شده تا بعد از صحت سنجی مدلآزمایشگاهی که توسط Piedrafita et al در سال 2014 انجام شده است، به بررسی پارامترهای مورد نظر پرداخته شود.در این مقاله، اشکال مختلف حفره های ایجاد شده در بادبندها و سپس مقایسه با حالت بدون حفره بررسی شده است.مشاهده شد که ایجاد حفره مربعی شکل نسبت به دایره ای از عملکرد سازه ای بهتری برخوردار است و استفاده از حفره درهسته مرکزی اگرچه از حداکثر مقاومت بادبندها کاسته می شود، اما شکل پذیری بیشتری نسبت به هسته بدون حفره دارایجاد می شود که می توان در مناطقی که شکل پذیری مهم می باشد، استفاده شود.

اینک شما با جستجوی بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک وارد صفحه فروش فایل دانلودی بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک شده اید.

توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب

بررسی رفتار چرخه ای بادبندهای کمانش تاب با هسته مرکزی مشبک